A tantárgy neve: Intézményi médiamenedzsment | ||||
Kredit: | Félév: | Óraszám: | Óratípus: | Értékelés: |
6 | 3 | 20 | gyakorlat | gyakorlati jegy |
Tantárgy leírása:
A kutatómunka és a felsőoktatási-tudományos szervezetek működése során felmerülő kommunikációs szempontok, ellentmondások, döntési helyzetek, a gyakorlatban alkalmazható megoldások. Konkrét kommunikációs helyzetek (kampány, tájékoztatási kényszer, sajtótámadás, pozicionálás stb.) modellezése. Az intézményi döntéshozatal és a kommunikáció kapcsolata. Kommunikációs és média-stratégia kidolgozása. |
||||
Kötelező és ajánlott olvasmányok:
Chambers, Harry : Effective Communication Skills for Scientific and Technical Professionals: For Scientific and Technical Professionals. Perseus, 2000 Melewar, T.C. – Akel, Sibel “The role of corporate identity in the higher education sector: A case study”, Corporate Communications: An International Journal, Vol. 10 Iss: 1, pp. 41 – 57 2005 Mosoniné, Fried Judit-Tolnai, Márton (szerk): A tudományon kívül és belül. MTA KszI 2006 Budapest Porter, Gail: Communicating the Future: Best Practices for Communication of Science and Technology to the Public, Conference. United States Government Printing Office, 2003 |
||||
Tantárgyfelelős: Fábri György |